دنیای من پر از هوای مرگه به چشم تو دنیای من قشنگه


عاشق

http://salim-molavi-1.persiangig.com/Jadeye%20Siyah.jpg

دنیای من پر از هوای مرگه     به چشم تو دنیای من قشنگه

دلم مثل یه ابر تیکه پارست     دل تو هم ماه خونه ی ستارست

خواستی برم برات غریبه باشم     گفتی دیگه منتظرت نباشم

دور از تو و دنیای تو نشستم     از تو و این زمونه دیگه خستم

به خاطرت از تو دل بریدم     جز درد و غم چیزی ازت ندیدم

رو هر کسی به جز تو خط کشیدم     آخه فقط تو بودی بهترینم

دلم گرفته بی تو خیلی تنهام     حالا که دیگه دیدنت یه رویاست

زندگی بی تو جاده ای سیاهه     یه راهه که آخر اون همینجاست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:,| 21:9 | مرتضی|

De$ign:khanoomi